torsdag 27. februar 2014

Kjøkken


Hei igjen!

Da vi solgte det store gamle huset vårt for et par år siden, og flyttet inn i en liten leilighet trodde jeg det gode kjøkkenet en av de tingene jeg ville savne. Og selv om kjøkkenet vi har nå er lite, så stortrives jeg her :) det er varmt og godt, og det er lett å jobbe på siden alt er innen rekkevidde. 
Men når det er to her inne, er det fullt!! ;)




Dagens bilder er tatt for noen dager siden, det er ikke snø her nå :)



Nå skal vi; datteren, jeg, hunden Frida og kattungen Tesla bare kose oss videre...


Dere må ha en riktig fin kveld!! 
Gi noen rundt deg en god klem :)





2 kommentarer:

  1. Såå fint:) Kan jeg spørre om dette er ikea kjøkken?:)

    Ha en fin uke:) Gode klemmer fra oss i Myrullpiken<3

    SvarSlett
  2. Tusen takk Myrullpiken! Ja det er Ikeakjøkken :) ha det fint!! Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails