tirsdag 15. desember 2009

Gråpapir og hyssing...



Hei!

Etter jobb i dag reiste vi for å kjøpe juletre, og der hadde de svibler og!
- så da måtte jeg selvfølgelig ha med meg noen til :)



Denne gang kjøpte vi ikke fjelledelgran som vi har hatt de siste årene, men en ganske vanlig gran.
Den såg akkurat passe nostalgisk ut, med sine litt spinklere greiner og var akkurat slik jeg hadde tenkt!
Og det var av den gamle grantypen som skulle ha best granlukt :))




Som dere ser blir også noen av gavene pakket i gråpapir og hyssing. -og med "god jul" forsegling blir det ganske bra.




Her er noen bilder fra det gamle vinduet mitt som henger i gangen..
(nåja det var nå ikke så lett å se at det var et vindu, ser jeg nå)




Ha det fint!!

1 kommentar:

  1. Så fine julegaver!!!! Nostalgisk og rent innpakket:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails