onsdag 31. mars 2010

Endelig påskeferie for meg og!


Hei!

Endelig ble det påske for meg og :)

Nå skal det nytes i fulle drag, får bare håpe været blir bedre enn det er nå.
Ellers så har jeg både bøker og masse fine interiørblader å kose meg med.


Ellers så føler jeg det som om det skulle vært julaften i dag...
Gikk hjem fra jobb kl 12 og satte på pinnekjøttet, og så låg det jammen meg pakke til meg i postkassa og!


Her er koselig gave jeg fikk fra Maya i Hvit Glede :)
Den var kjempefin med en liten brikke, kjøleskapsmagnet og et blomsterskilt :)
Tusen takk Maya!!



Ellers så vil jeg bare ønske alle sammen en riktig god påske!!
Ta vare på hverandre :)


1 kommentar:

  1. Hei!
    Savner innlegg fra deg!
    Håper du har det bra og snart oppdaterer bloggen! :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails