onsdag 8. september 2010

Loppefunn


Hei igjen!

Tidligere i sommer var jeg på loppemarked og fikk tak i denne store flotte damaskduken med monogram til kr 15!!
Da er det kjekt å legge den på bordet :)



På Bergensturen i går var det ikke innlagt tid til shopping, men det er utrolig hvor lite tid fire jenter trenger for å bruke flere tusen på en butikk :))
Må jo sies at når det er rette butikken som har alt hva i allefall mitt hjerte kan begjære, så er det ikke noe problem!!!


Her er den ene av de jeg kjøpte...
Den var det ikke loppepriser på, men jeg smiler allikevel hver gang jeg ser på den :)
Vet ikke når jeg skal bruke den, men den passet godt på veggen og da ;))

Vi var ikke hjemme før 0230 i natt, og da skal jeg love det var fire trøtte jenter som ankom Odda.
Takk for en super tur jenter :)

Ha det fint !!!

1 kommentar:

  1. Ja tusen takk for ein koslig kveld!!! Der vi utrulig nok fikk tid til shopping på verdens beste butikk!!! Nydelig kjole by the way;-)
    Hilsen søs

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails