onsdag 12. januar 2011


Hei!

Det blir lite blogging for tiden...

Når man jobber med regnskap slik som jeg gjør, så er denne tiden på året den travleste tiden.
Jeg sitter foran dataen hele dagen og stirrer på tall, og nå er jeg så sliten i øynene når arbeidsdagen er over at jeg bare har lyst å lukke de når jeg kommer hjem.

Derfor blir hverken tv eller alle de koselige bloggene der ute prioritert (eller kommentert).
Nå går kveldene med til å lukke øynene og høre på deilig musikk :)
Ikke dumt det heller ;))

Ha en fortsatt fin Januar!!!


3 kommentarer:

  1. Hørtes ikke så hyggelig ut. Ja, forstår godt at du slapper av på kvelden da.
    Kos deg masse.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Uff ja - sånn er januar mnd for regnskaps "folk" i januar. stå på så blir du fort ferdig med fjoråret
    hilsen anita s

    SvarSlett
  3. Her er det også veldig travelt på jobb for tida. Gleder meg til januar er over. Slapp av når du kan, og ha en herlig uke.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails