onsdag 16. februar 2011


Hei igjen!

Skal si vinteren virkelig har fått grep i år!?!
Både hjemme og på hytta ligger det snø og masse is samma hvor en skal.

De siste dagene har jeg vært syk, så da jeg fant noe gammelt bommullsgarn som tålte 60 grader i maskina, fant jeg ut at jeg skulle strikke noen fargerike vaskefiller :)
Og slik ble resultatet;


Litt vårlengsel ligger det nok bak her ja ;)



Hadde jeg vært god på strikking skulle jeg hatt litt mønster på de..( det er jeg tydeligvis ikke)
Det husker jeg min bestemor lagde på kjøkkenhåndkledene hun stikket :) 

De passer ikke helt inn hos meg disse her, så jeg får se hvor de blir av...



-Og sånn går nu dagan.....

Ha det fint!!




1 kommentar:

  1. Tusen takk for vaskefillo!!!! Den var veldig god, og kjøkkenbenken min kledde den:))))))) klem fra karine

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails