torsdag 3. mars 2011

Mot helg...



Hei, hei!

Dagens bilder er fra hytta, og dette nydelige skiltet har jeg fått av min søster Karine :)
Hun er verdens snilleste, og jeg er kjempestolt av henne!



I morgen blir det Bergens-tur på oss..
Hvis det blir som jeg håper kommer vi hjem med ny salong til gjesterommet på hytta, (det blir også brukt til ekstrastue hvis vi er mange) og oppvaskmaskin.
Har jo selvfølgelig endel faste butikker jeg bare må innom og, så jeg gleder meg :))



Da ønsker jeg dere en riktig god helg, så kommer jeg tilbake med bilder hvis det blir noen kjøp på oss ;)

God helg!!


2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, er akkurat på starten til hytta. Ha det kos i helga...klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder!Skiltet passa bra inn:-)No venter vi på bilde av sofaen;-)Hilsen oss i Odda

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails