tirsdag 19. mars 2013

Stylist


I går hadde jeg en superkjekk dag! For det første hadde vi besøk av min sønn med familie og min kjære søster med familie :))
Jeg elsker familesammenkomster!

Min nydelige niese er et supertalent på klær/sminke og hår. Og i går farget hun først håret mitt, før hun sminket meg og satte negler på meg ;)) det var utrolig kjekt å bli stylet hjemme i min egen stue!
En riktig bli ny dag er noe alle skulle fått av og til.

Så tusen takk Kristine, du er en engel!! Det blir forresten en enkel middag i dag, for jeg klarer ikke gjøre så mye med lange negler ;))





1 kommentar:

  1. Det var ein kjempekjekk dag, med knallgod kaka!! og du blei så fiin!!! jaja.. ikke misforstå.. du er verdens finaste søster til vanlig og ;-)))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails