tirsdag 25. februar 2014

Bling bling


Hei!

I dag kommer et innlegg som ikke er så vanlig fra min side; Jeg holder meg stort sett til den landlige interiørstilen her på bloggen, og aller best trivest jeg best i landlige omgivelser med naturen og roen rundt meg,og interiør er det jeg brenner for. MEN også jeg må piffe meg opp og gå på kontoret, og da liker jeg å gjøre det beste ut av det jeg har fått tildelt ;) 

Og da kommer jeg til poenget; Jeg er blitt hekta på e-bay!! Ikke bare jeg men hele familien ;) det er nesten flaut når det kommer pakker i posten så og si hver eneste dag (opptil flere!!) når en bor på en liten plass og er på hils med postbudene ;) 
Vi skal vel egentlig støtte handelstanden her vi bor, men... det er jo så mye fint og billig der ute!! 
Nesten gratis... Uff kjenner jeg er litt flau ;) 


Morgendagens bling-bling er lagt klart frem og er fra de siste dagers e-bayhandel, men armbåndet er fra min snille mamma :) 


Ha en riktig god natt og en fin onsdag i morge!!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails