onsdag 20. januar 2010

Carpe Diem



Hei!
Her kommer et par bilder fra gangen min, og budskapet er til meg selv...
Det er for at jeg skal bli litt flinkere til å roe ned..  -ikke minst tankene mine :)



-her er litt av lyssamlingen min :)
Min mor har sagt at jeg alltid har vært "gal" etter lysestaker, og det tror jeg stemmer. Men det jeg bruker mest er faktisk kubbelys, slik at jeg slipper bytte de hele tiden.. Er jeg hjemme en helg så kan jeg godt tenne de opp om morningen, for så ikke å slukke de før jeg legger meg om kvelden!! (veldig bra at mannen i huset er brannmann!!) Sitter aldri foran tv-en uten lys, eller med frukost/middagsbordet. Det gir meg en ro som jeg trenger når hjernen jobber hele tiden.



- og lys er ro og steming -

Ha det fint!!



1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails