tirsdag 19. januar 2010

Mot lysere tider...



I ettermiddag la jeg plutselig merke til hvor mye lysere det var ute enn for bare noen få uker siden :)
Det skal bli fint å kunne ta bilder i normalt dagslys igjen, for det er vanskelig å ta fine bilder i dette lyset som er nå for tiden (det er fy fy å bruke blitz).



Da jeg vurderte om jeg skulle blogge, var det fordi jeg elsker å ta masse bilder på hytta, både ute og inne. Men siden den tid har vi nesten ikke vært der av flere grunner. men vi har i allefall rekord i fravær derifra nå i vinter. Men vi kom da over 100 liggedøgn der i 2009 og!!
Og jeg kjenner at nå er det på tide igjen :)




Det skal bli en fryd å komme utover og bare kjenne roen igjen!
Og jeg kjenner at det skal bli mye lettere å finne gode bloggehistorier med en gang jeg kan komme meg bort hjemmenfra... Misforstå meg rett; jeg liker meg hjemme, MEN JEG ELSKER HYTTA!!

Ha en fin uke!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails