mandag 22. februar 2010

Ny stue :)



Hei!

I går flytta vi inn i stua igjen! Hadde en super dag med bare "dilling"..

Men det var en del saker og ting (lamper, bilder osv.) som ikke fikk bli med inn i varmen igjen. Derfor er jeg litt skeptisk til å vise fram bilder enda... Jeg er jo ikke kjent for å være minimalistisk akkurat, så foreløbig er ikke stua helt "min". Jeg holder på å male en hylle som skal være over sofaen, så når jeg har fått fyllt den opp med div. så kommer det seg nok :) - må også lete etter et par lamper..

Dette er bare en krok av stua, så det kommer nok flere bilder av resten når jeg får "kjørt den litt inn".
Som dere ser er ovnen tom enda også, den skal ha et støk med maling før den blir fyllt opp den og :))

Ha det fint!!





2 kommentarer:

  1. DET VAR KNALLFINT!!!! gleder meg sånn til å se den!! Trippetripp!!!! Hilsen K

    SvarSlett
  2. Ser flott ut. Gleder meg til å se fler bilder. Ha en fin kveld - klem fra Jannicke

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails