onsdag 17. februar 2010

Vi pusser opp stue..


Hei!

Tror det blir lite innlegg de neste dagene...
Vi holder på å pusse opp stua, og i den forbindelse hadde jeg tatt en del bloggebilder som jeg skulle ha "på lur", men nå er fotoapparatet borte!!.. he he
Vet ikke helt hvor jeg skal lete heller... Stua er jo tom!

Vi har malt siden vi kom fra jobb, men nå orket jeg ikke mer.. , men SG holder heldigvis på enda :)
Vi har noen hektiske dager foran oss, men det blir bra når det blir ferdig da håper jeg.

Jeg får lete mer etter fotoapparatet i morgen (lover det Mette), men foreløbig blir det bare et bilde fra hytta (de bildene ligger på maskina).

Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. Lykke til med oppussing av stuen.
    Gyngestolen du viser i et innlegg lenger nede var veldig koselig. Må være kjekt å ha en slik. Jeg sitter og syr tøyhjerter som datteren min skal få i burdsdagsgave på lørdag, da blir hun 12 år. Ønsker deg en fin uke - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  2. Glede meg til å se når stuo blir ferdig!!! Såg inn vinduet den dagen vi kom med forlengarskaftet, og då såg den jo så lys og fin ut allerede!!! Hilsen K

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails