tirsdag 2. februar 2010

Takker og bukker!


Hei!

Ha sittet og sett litt på bloggene til de andre som jeg følger med på, og det er utrolig mye fint blandt interiørbloggerene rundt omkring! Det er jammen mange dyktige damer, som nyter å ha det fint rundt seg :)



-og når vi samtidig kan skryte av at det meste vi har er arvet eller fått, er det mange gode minner her...
Alt jeg har i min tallerkenhylle på hytta er arvet, eller gitt til meg (bortsett fra sausenebbet med lys i forresten), ja til og med hylla har jeg fått! 
Når jeg ser det så tenker jeg at det er utrolig mange som er snill mot meg igrunnen..


Kanskje vi skal være litt flinkere til å tenke på det ,og takke litt mer!
Så her kommer en takk til alle dere som alltid vet akkurat hva jeg ønsker meg!
(eller som sønnen i huset sa.. bare det er gammelt så liker jo du det..)

Tusen takk!!

Ps en ekstra god klem til M...

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails